BS OHSAS 18001:2007

A munkahelyi egészségvédelem és biztonság irányítási rendszere.

Mi az OHSAS 18001?

Az OHSAS 18001:2007 egy nemzetközileg elismert foglalkozási egészségügyi és biztonsági irányítási rendszerszabvány. 2007. júliusban tették közzé és hatálytalanította az OHSAS 18001:1999-et. Szándéka, hogy inkább foglalkozzék a foglalkozási egészségüggyel és biztonsággal, mint termékbiztonsággal.

Az OHSAS 18001 keretet ad, az OH és S hatékony kezeléséhez, beleértve a törvényeknek való megfelelést, amely az önök tevékenységeire és meghatározott veszélyeire vonatkozik.

Mire alkalmazható az OHSAS?

A szabvány alkalmazható bármely szervezetre, amely ki kívánja küszöbölni vagy minimumra kívánja az alkalmazottak vagy egyéb érdekeltek kockázatát csökkenteni, akik a tevékenységükkel kapcsolódó, OH és S (egészségi és biztonsági) veszélyeknek ki lehetnek téve.

Sok szervezetnek lehet már olyan eleme, amelyet az OHSAS 18001 kíván meg, amelyeket ki lehet egészíteni, hogy összefüggőbb irányítási rendszert hozzanak létre, hogy kielégítsék a szabvány követelményeit.
Az OHSAS 18001-et bevezető szervezeteknek legyen egyértelmű irányítási felépítése, meghatározott felhatalmazással és felelősséggel, világos jobbítási célokkal, mérhető eredményekkel és strukturált megközelítéssel a kockázat kezeléshez.

Ez magába foglalja az egészségügyi és biztonsági irányítási hibák figyelését, a teljesítés auditálását és a rendszabályok és célok átvizsgálását.

Mik az OHSAS 18001 szerinti tanúsítás előnyei?

  • a vevői elégedettség - olyan termékek szállításával, amelyek állandóan teljesítik a vevő követelményeit, miközben biztosítják az egészségüket és vagyonukat,
  • csökkent működési költségek – a váratlan események és egészségkárosodás miatti állásidők csökkentésével és a törvényes díjakkal és kártérítéssel kapcsolódó költségek csökkentésével,
  • a megjavult érdekeltségi viszonyok - az egészségügyi és vagyonvédelmi személyzet, vevők és beszállítók védelmével,
  • törvényeknek való megfelelés - annak megértésével, hogy a törvényes és szabályozási követelmények hogyan befolyásolják a szervezetet és annak vevőit,
  • megjavuló kockázatkezelés - a lehetséges véletlen események egyértelmű azonosításával
  • és szabályozás, ellenőrzés és intézkedések bevezetésével,
  • igazolt üzleti igazoló iratok - elismert szabványok szerinti független igazolás által,
  • több üzlet szerzésére való alkalmasság - különösen, ha a beszerzési előírások a szállítás feltételeként tanúsítást kívánnak meg.
Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy a legjobb böngészési élményt biztosíthassuk Önnek honlapunkon. Az oldal további használatával jóváhagyja a sütik használatát.
BŐVEBBEN ELFOGADOM