ISO 9001:2015

Minőségirányítási rendszerek. Követelmények.

Mi az ISO 9001?


Az ISO 9001 nemzetközileg elismert szabvány a szervezetek minőségirányítási rendszereire (QMS) vonatkozóan. Keretet és elvek sorát nyújtja, amely az üzleti tevékenységeinek irányításához egy józan megközelítést biztosít, hogy következetesen elérjék a vevő megelégedését.

Mire alkalmazható az ISO 9001?

Bármely szervezet előnyt élvezhet az ISO 9001 bevezetéséből, mivel követelményei nyolc irányítási elvvel vannak alátámasztva:

  • vevőközpontú szervezet,
  • vezetés,
  • az emberek bevonása,
  • folyamat-megközelítés biztosítása,
  • módszeres közelítés az irányításhoz,
  • a döntéshozatal tényleges megközelítése,
  • kölcsönösen előnyös szállítói kapcsolatok,
  • folyamatos javítás/fejlesztés,


Mik az előnyei a tanúsításnak?
vevői megelégedettség - olyan termékek szállításával, amelyek következetesen kielégítik a vevő követelményeit,

  • csökkent működési költségek - a folyamatok következetes javításával és az ebből következő működési hatékonysággal,
  • megjavult érdekeltségi kapcsolatok - beleértve a személyzetet, vevőket és beszállítókat,
  • törvényes megfelelőség - annak megértésével, hogy a törvényi és szabályozási követelmények hogyan hatnak a szervezetre és vevőire,
  • megjavult kockázatkezelés - a termékek és szolgáltatások nagyobb állandósága és nyomon követhetősége révén,
  • igazolt üzleti hiteles iratok - független igazolással az elismert szabványokhoz viszonyítva,
  • képesség több üzlet szerzésére - különösen, ha a beszerzési előírások, pályázatok tanúsítást követelnek meg a szállítás feltételéül.
Weboldalunk sütiket (cookie-kat) használ, hogy a legjobb böngészési élményt biztosíthassuk Önnek honlapunkon. Az oldal további használatával jóváhagyja a sütik használatát.
BŐVEBBEN ELFOGADOM